Roberto Vidal Bolaño. Jorge Riveiro 2B,

                                            Roberto Vidal Bolaño:

Isto é... Incrible! Sempre pensei que o teatro era para os espectadores... Pero nunca imaxinei ter tantos!


Así que no ano 2013 adícaseme o día das letras galegas, é xenial ver dende o ceo que uns nenos de 2 ESO saben que nacín e mori en Santiago. Saben que me criei no barrio de Vista Alegre, que dediquei a miña vida enteira ao teatro e aínda máis cousas.


Ao parecer ata viron un documental onde entrevistaban á miña segunda muller: Belén Quintáns, e moitas outras persoas que me dedicaban moitas gabanzas.Contaban que eu era un home comprometido, intelixente e bo, e que fundei o primeiro grupo profesional de teatro galego o "Teatro Antroido", que máis tarde fundei outro chamado "Teatro do Aquí". Tamén o nome de moitas das mías obras como: Saxo tenor, Bailadela de morte ditosa, Laudamuco señor de ningures... Sabíano todo!