¡FIXO QUE TI TAMPOUCO ENTENDES DISTO!

Aos meus pais encántalles ver todos os días despois de xantar o telediario de meteoroloxía.Eu por moito que intento seguir os pasos que di o meteorólogo , non me entero de nada! Por iso,esta mañá que non teño colexio e estou libre,vou buscar informacion sobre a meteoloxía na Internet.
Encontreino ! 

Meteoroloxía: É a ciencia que se encarga de estudar as condicións climáticas que se desenvolven na Terra.
Acabo de quedar pasmada! Eu pensaba que para saber iso da meteoloxía so habia que mirar para o ceo e xa ,todo listo ! Pero non...hai instrumentos de medición.Isto é o que di:

Barómetro:Mide a presión atmosférica.
Anemómetro: Mide a intensidade ou velocidade,e a dirección das correntes de aire.
 Termómetro meteorolóxico:Teñen un flotador para medir a temperatura na superficie da auga,a nivel do solo.
Pluviómetro:Miden a cantidade de auga caída sobre a superficie nun lugar e tempo determinados.
Isotermas:Son liñas que unen puntos coa mesma temperatura.
Isóbaras:Son liñas que unen puntos da Terra coa mesma presión  atmosférica.



Pos xa esta, aqui está todo ! Espero poder enterarme das cosas a próxima vez,pero o bó es que o tempo lindo esto pasou moi rápido e xa podo ir pra cama! 

Andrea Cedeira Muíño

_________________________________________________